Thursday, April 8, 2010

Satranç

İnsanın yaşamında hiç unutmadığı bazı anlar oluyor ve bu anlar karşımıza farklı farklı zamanlarda karşımıza çıkıyor. Geçmişten bugüne farklı linkler kurup tekrardan o an üzerine yoğunlaşıp neyi ne kadar isteyip istemediğini ya da ondan ne kadar uzaklaşıp uzaklaşmadığını görüyorsun. Bu herşey için geçerli. Bugun benim için önemli olan satranç oyununun bana bir şekilde neler hatırlattığı...

Satranç seneler sonra arkadaşım sayesinde karşıma tekrar çıkıverdi. Tekrar karşıma çıktı diyorum çünkü çok küçükken aile dostumuzun bana satranç oynamayı öğrettiğini hatırlıyorum. Ama sonra zaman aşımına uğradı. Daha sonra yaklaşık 2 sene önce kuzen bana satranç oynayıp oynamadığımı sormuştu. Sonra da bana kağıt üzerinde mantığını anlatmıştı. En büyük dayımız Istanbul'da halen ulusal ve uluslararası boyutta satranç turnuvalarına katılmaya devam ediyor. Bende de satranç CDsi var. Sanırım ilk başlangıç bilgisayarda olacak gibi gözüküyor.

No comments: